Několik dobře míněných rad, jak si správnou komunikací získat a udržet zákazníky.
NEVÍTE JAK OSLOVIT SVOU CÍLOVOU SKUPINU?

Anebo si zjistěte, jaké zájmy, preference a potřeby vaši zákazníci opravdu mají.
NIKDO SI S VÁMI NECHCE HRÁT?

Vaši zákazníci jsou s největší pravděpodobností lidé. Komunikujte s nimi jednoduše a lidsky.
UKLOUZLI JSTE?

Každá patálie se dá sdělit tak, abyste z ní vyšli se vztyčenou hlavou (a spokojenými zákazníky za zády).
JE VAŠIM ZÁKAZNÍKŮM ZIMA?

I na fakturu se dá napsat něco milého (a nemám na mysli slevu na další nákup, který potěší vás).
CHYBÍ VÁM PUBLIKUM?

Nebo hrajte to, co se alespoň někomu bude líbit.
CHCETE NA SEBE UPOZORNIT?

Sebeatraktivnější slogan nebo titulek vám nebude nic platný, když za ním nebude stejně atraktivní obsah.
SCHOVÁVÁTE SE PŘED NESPOKOJENÝMI ZÁKAZNÍKY?

I z nespokojených zákazníků se dají správnou komunikací udělat ambasadoři vaší značky.
Nepomohlo to? Tak napište nebo zavolejte a zkusíme něco vymyslet společně.