TEXTYLNÍ PORADNA

Několik dobře míněných rad, jak si správnou komunikací získat a udržet zákazníky a jak z těch nespokojených udělat věrné.

 

NEVÍTE JAK OSLOVIT SVOU CÍLOVOU SKUPINU?

kote_duo
ZKUSTE KOŤÁTKO.

Anebo si zjistěte, jaké zájmy, preference a potřeby vaši zákazníci opravdu mají.

 

NIKDO SI S VÁMI NECHCE HRÁT?

hrac
MOŽNÁ JEN MÁTE NESROZUMITELNÁ PRAVIDLA.

Vaši zákazníci jsou s největší pravděpodobností lidé. Komunikujte s nimi jednoduše a lidsky.

 

UKLOUZLI JSTE?

kotě
POSTAVTE SE K TOMU ČELEM A UDĚLEJTE Z CHYBY VÝHODU.

Každá patálie se dá sdělit tak, abyste z ní vyšli se vztyčenou hlavou (a spokojenými zákazníky za zády).

 

JE VAŠIM ZÁKAZNÍKŮM ZIMA?

ZAHŘEJTE JE VŘELÝM SLOVEM.

I na fakturu se dá napsat něco milého (a nemám na mysli slevu na další nákup, který potěší vás).

 

CHYBÍ VÁM PUBLIKUM?

osamělý kytarista
DEJTE MU O SOBĚ SROZUMITELNĚ VĚDĚT.

Nebo hrajte to, co se alespoň někomu bude líbit.

 

CHCETE NA SEBE UPOZORNIT?

chcete na sebe upozornit_duo
NEMĚLO BY TO BÝT ZA KAŽDOU CENU.

Sebeatraktivnější slogan nebo titulek vám nebude nic platný, když za ním nebude stejně atraktivní obsah.

 

SCHOVÁVÁTE SE PŘED NESPOKOJENÝMI ZÁKAZNÍKY?

Kočka s brýlemi
KOMUNIKUJTE S NIMI A UDĚLEJTE Z NICH SPOKOJENÉ.

I z nespokojených zákazníků se dají správnou komunikací udělat ambasadoři vaší značky.

 

 

Nepomohlo to? Tak napište nebo zavolejte a zkusíme něco vymyslet společně.