Těstoviny s existenciálním přesahem

adriana testoviny_blurTěstoviny ve vašem stylu,“ zaslechla jsem z televize a vyděsila se. Nevím přesně, jaký mám styl, ale ať je jakýkoli, těstoviny, které by byly stejné, mi nahánějí strach.

Co to asi znamená, vrtalo mi celý večer hlavou. Usedlejší typy se mohou domýšlet, že se třeba těstoviny lepí ke dnu, ale co ti ostatní?

Reklama většinou zákazníkům říká, jaký přínos pro ně daný výrobek či služba budou mít a co je na nich dobrého či výjimečného. Tady se dozvídáme, že to nejlepší na těchto těstovinách je to, že mají náš styl. Přiznám se, že jsem dosud ani nevěděla, že nějaký styl mám. Prostě jsem jen tak nějak byla.

Už si ale nemyslím, že je to jen další nanicovaté a prázdné heslo, protože mě přimělo přemýšlet, jaká vlastně jsem, což je mnohem víc, než bych od těstovin očekávala.

Zvolený slogan sice neříká nic o výrobku a nedává mi žádné důvody k jeho koupi, ale za jeho přesah jsem vděčná. Už vím, že mám styl a jistě je jen otázkou času než zjistím, jaký to je.

 

Těstoviny s existenciálním přesahem
Tagged on: